اطلاعات دوره
آموزش طراحی آیکون با ایلوستریتور - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش طراحی آیکون با ایلوستریتور - مقدماتی

21,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 21,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش طراحی آیکون با ایلوستریتور شما نحوه طراحی آیکن را به صورت گام به گام در نرم افزار قدرتمند ایلوستریتور می آموزید. در آموزش طراحی آیکون با ایلوستریتور می‌خواهیم نحوه‌ی طراحی آیکون را با استفاده از نرم‌افزار ادوبی ایلوستریتور (Adobe Illustrator) یاد بگیریم. ایلوستریتور یکی از بهترین نرم‌افزارهای طراحی برداری یا همان vector است.
دوره آموزش طراحی آیکون با ایلوستریتور - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط امیرحسین سفیدگر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 21,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی آیکون با ایلوستریتور - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیرحسین سفیدگر

حتما امتحان کنید

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی