اطلاعات دوره
آموزش فن بیان و اصول سخنوری و سخنرانی – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش فن بیان و اصول سخنوری و سخنرانی – مقدماتی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:29 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:بهزاد سراوانی4.2
  • زمان:6 ساعت و 17 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگر در بیان آنچه که در فکر دارید ناتوان هستید، اگر نمی توانید افکار و احساسات خود را به خوبی بیان نمایید، اگر در مواقع حساس نمی توانید به خوبی از خود دفاع کنید، اگر از اظهارنظر در جمع واهمه دارید، اگر احساس می کنید ضعف شما در فن بیان مانع پیشرفت شغلی شما شده است، اگر هنگام یک ارائه و سخنرانی دست و پاهای شما شروع به لرزیدن می کند و همیشه از این موقعیت فراری هستید، پس این آموزش کاملا برای شما مناسب است و به شما کمک می کند که از این به بعد با اعتماد به نفس کامل لب به سخن گفتن بگشایید و با استفاده از تمرین های این آموزش بتوانید بیان خود را قوی کنید.
دوره آموزش فن بیان و اصول سخنوری و سخنرانی – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط بهزاد سراوانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فن بیان و اصول سخنوری و سخنرانی – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سبحان

خدارو شکر چیز هایی که نیازم بود رو ازش دریافت کردم .

احمد

مدرس اطلاعات کامل و خوبی داشتند و به تمام مطالب اشراف داشتند. این دوره جزو بهترین آموزش هایم بود.

زهرا

دوره مفید و کاربردی. متشکرم از مدرس گرانقدر و تیم قوی فرادرس

فاطمه امیدی

سلام وقت به خیر بسیار سپاس آموزنده و مفید برای من، لذت بردم.

کیمیا اکبری

دوره‌ی خوبی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی