اطلاعات دوره
آموزش هنر تفکر خلاق (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش هنر تفکر خلاق (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فرایندی که بتوان با به کارگیری آن یک ارزش جدید خلق کرد، می تواند از راه تلاش و پیگیری مستمر حاصل شود. به همین علت کشورهای مختلف در سراسر جهان همواره در تلاش بوده اند تا سرمایه گذاری مورد نیاز این بخش را تامین کنند به این دلیل که با فرایند توسعه خلاقیت و کارآفرینی می توان بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی نظیر: بیکاری، رکود، عدم وجود ایده های تازه، عدم اطمینان سرمایه گذاری و موارد مشابه را حل کرد. در این راستا توجه ویژه به موضوع توسعه خلاقیت و کارآفرینی، افزایش زمینه های لازم و آموزش گسترده می تواند تاثیرات فراوانی در بهبود عملکرد بخش های مختلف به دنبال داشته باشد.
دوره آموزش هنر تفکر خلاق (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر آرش کتابفروش بدری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هنر تفکر خلاق (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته روان‌شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته روان‌شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

مفید و کاربردی.

مونا

عالیییی

امیرحسین

خییییلی خوب

شهناز

خوب بود شرح حال ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی من بود

سپیده

نظر من در مورد این آموزش این است که صرفا دو کلمه تفکر خلاق را در ۶۰ دقیقه با جملات مختلف معنی کردند و راهکاری برای این موضوع نداشتند، صرف اینکه افراد خلاق مسائل را از دید غیرمعمول می بینند تفکر خلاق یعنی راه حل های غیر متعارف و ... درس و آموزش نیست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی