اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تعمیر لوازم خانگی حرارتی 1 - الکتریسیته، خازن و مقاومت (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تعمیر لوازم خانگی حرارتی 1 - الکتریسیته، خازن و مقاومت (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:زانیار نعمتی4.9
  • زمان:1 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

 زندگی ما با لوازم برقی خانگی گره خورده است اگر این وسایل دچار اختلال یا مشکل شوند، روال زندگی ما نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد. با یادگیری تعمیر لوازم خانگی، ضمن صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها، می‌توانید بدون نیاز به وابستگی به فردی دیگر می‌توانید مشکل به وجود آمده را به‌طور مستقل حل کنید. ما در اين آموزش قصد داريم تا بخش الکتریسیته، خازن و مقاومت از تعمیر لوازم خانگی حرارتی 1 را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی حرارتی 1 - الکتریسیته، خازن و مقاومت (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زانیار نعمتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی حرارتی 1 - الکتریسیته، خازن و مقاومت (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سمانه

بسیار بسیار عالی توضیح دادن.بسیار کارامد بود این اموزش.کاش سایر قطعات رو هم اموزش میدادن

سمانه

خیلی عالی بود آموزش. من همیشه دنبال همچین آموزش اساسی و پایه ای بودم خیلی استفاده کردم واقعا عالی توضیح دادید و کلی از ابهامات ذهنی و مطالبی که قبلا در دانشگاه خوانده بودم و فراموش کرده بودم به طور عالی یاد آوری و مطالب جدید یاد گرفتم.واقعا سپاسگذارم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی