اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کاربرد شاخص عملکرد (KPI) در داشبوردهای مدیریتی اکسل (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد شاخص عملکرد (KPI) در داشبوردهای مدیریتی اکسل (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شاخص عملکرد (Key Performance Indicator یا KPI)، یک متریک کمی یا شاخصی است که برای اندازه‌گیری و ارزیابی عملکرد و پیشرفت یک سازمان، یک بخش یا یک فرایند استفاده می‌شود. استفاده از KPIها در داشبوردهای مدیریتی اکسل، به مدیران امکان می‌دهد تا عملکرد سازمان را به صورت کمی و معنادار اندازه‌گیری کنند و ضمن بهبود‌های لازم، میزان پیشرفت را در طول زمان بررسی کنند. ما در این آموزش قصد داریم تا کاربرد شاخص عملکرد (KPI) در داشبوردهای مدیریتی اکسل را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش کاربرد شاخص عملکرد (KPI) در داشبوردهای مدیریتی اکسل (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدحسین مهدوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد شاخص عملکرد (KPI) در داشبوردهای مدیریتی اکسل (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

صالح

عنوان آموزش متناسب با محتوای آموزشی نیست. 90% زمان درخصوص آموزش نحوه ترسیم نمودار سرعت سنج بود که یکی از انواع ویژوالها برای ارائه و طراحی داشبوردهای مدیریتی و KPI محسوب میشه. از نظر آموزش نمودار، آموزش خوبی بود که ترفندهای مناسبی هم ارائه شد، ولی از نظر KPI توضیحی کوتاه و ساده داشت.

پریسا جمالی

بسیار عالی و کاربردی بود . ممنون از شما

سارا ایرانی

چقدر عالی بود، واقعا استفاده کردم

سعیده

متشکر از توضیحات مدرس محترم.استفاده کردیم و همینطور از دوست عزیزم بخاطر معرفی فرادرس ممنونم.

ehsan

با عرض سلام و عرض ادب خدمت شما و مجموعه بسیار موفق و عالی فرادرس که هروز شاهد آموزشهای عالی تر از این پایگاه اطلاعات هستیم.آموزشتون بسیار خوب بود فقط خواستم بدونم تو اکسل 2007 چطور میشه این نمودار رو ایجاد کرد .منتظر آموزشهای بعدی در زمینه داشبورد مدیریتی هستم.و اگه ممکنه در مورد پاور بی ای و کار با افزونه های دیگر اکسل که به تهیه گزارشات مدیریتی میشه هم تهیه فرمایید.بازم از شما و زمانی که گزاشتید برای این فایل سپاس گزارم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی