اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ویندوز Windows 7 – کامل و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش ویندوز Windows 7 – کامل و کاربردی

319,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 319,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :35 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سید رضا هاشمیان5
  • زمان:4 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سیستم عامل Windows 7 نام هفتمین سیستم عامل شرکت مایکروسافت است که بعد از سیستم عامل ویندوز ویستا ارائه شد. در واقع می توان گفت که این سیستم عامل ارائه شده است تا تمامی نقص های موجود در سیستم عامل ویندوز ویستا را برطرف کند و تجربه خوبی برای کاربران و طرفداران محصولات شرکت مایکروسافت باشد.
دوره آموزش ویندوز Windows 7 – کامل و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید رضا هاشمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 319,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویندوز Windows 7 – کامل و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حسین

سلام. آموزش نسبتا خوبی بود، ولی اصلا کاربردی نیست ... به مبتدی ها کمکی نمیکنه.

michael

kheili awli bod. mamnon az zahmateton

وحید

آموزش جامع و مفیدی هست. تشکر می کنم از مجموعه فرادرس

مرتضی

به نظرم اگه کاربردی تر و طبقه بندی بشه به صورت متوسطه و... قطعا بهتره. یه نظر دیگه هم که دارم اینه که تبلیغاتتون خیلی کمه کاش تو مراجع مختلف تبلیغ داشته باشید.

شراره

محتوا مفيد بود يه سری مشکلات در اين مورد داشتم که با کمک اين آموزش برطرف شد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی