اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول و تکنیک های متقاعد سازی افراد
مسیر آموزشی

آموزش اصول و تکنیک های متقاعد سازی افراد

379,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 379,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی که امروزه در زندگی اجتماعی بسیار مورد نیاز است، مهارت متقاعدسازی افراد است، چرا که افراد تا زمانی که نسبت به چیزی قانع نشوند، خود را ملزم به اجرای آن نمی‌دانند. متقاعدسازی به زبان ساده یعنی بتوانیم حرف خود را به کرسی بنشانیم، یعنی سایر افراد حرف ما را گوش کرده و به آن عمل می‌کنند. در این فرادرس با شناسایی اصول مربوطه و طی کردن مسیر نحوه متقاعدسازی افراد در قالب سیزده درس، سعی می‌شود این مهارت مهم و کاربردی آموزش داده شود.
دوره آموزش اصول و تکنیک های متقاعد سازی افراد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر حسن کاویانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 379,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول و تکنیک های متقاعد سازی افراد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

تابان

با تشکر از دکترکاویانی مطالب خوب بود اما خیلی یکنواخت وسریع بازگو می کنند

محمدرضا

خیلی خوب بود و نکته ی منفی ای وجود نداشت.

مهدی

کامل ندیدم اما تا جایی که دیدم آموزش خوبی بود و کیفیت تصویر و صدا خوب بود.

امین

خوب، واضح و جمع بندی شده درس میدند و مثال های خوبی هم زدند.

کامران

خیلی راضیم، دیدن این آموزش واقعا زندگیمو از این رو به اون رو کرد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی