اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پرزی – ساخت ارائه و پرزنتیشن حرفه ای با Prezi Next
مسیر آموزشی

آموزش پرزی – ساخت ارائه و پرزنتیشن حرفه ای با Prezi Next

259,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 259,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :10 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حمیدرضا انصاری4.2
  • زمان:1 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پرزی نکست (Prezi Next) یک نرم‌افزار ساخت پرزنتیشن است که با استفاده از یک رابط کاربری آسان و مدرن، امکان ساخت پرزنتیشن‌های جذاب و پویا را برای کاربران فراهم می‌کند. در این فرادرس با ویژگی‌های پرزی نکست آشنا می‌شوید. با فراگیری ابزارها و تنظیمات مختلف این نرم‌افزار می‌توانید ارائه‌ای ویژه و چشم‌نواز داشته باشید. مطمئنا استفاده از پرزی نکست باعث تاثیرگذاری و انتقال کامل‌تر مطالب شما به مخاطب، بدون ایجاد خستگی و حس یکنواختی در آن‌ها می‌شود. در این آموزش با توجه به محدودیت‌های حساب کاربری رایگان این نرم‌افزار و عدم امکان نصب نسخه دسکتاپ پرزی، آموزش‌های لازم داده شده تا شما بتوانید به کمک نسخه آنلاین و رایگان پرزی از اکثر امکانات این نرم‌افزار استفاده کنید و با کمک آموزش‌های قسمت اشتراک‌گذاری با نحوه ارائه، بدون نیاز به خرید حساب کاربری و ذخیره کردن فایل ارائه، آشنا شوید.
دوره آموزش پرزی – ساخت ارائه و پرزنتیشن حرفه ای با Prezi Next دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمیدرضا انصاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 259,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پرزی – ساخت ارائه و پرزنتیشن حرفه ای با Prezi Next را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

رضا

خیلی دنبال این آموزش بودم خیلی به کارم اومد. این برنامه قابلیت های بیشتری نسبت به پاورپوینت داره و این آموزش کاملا در برگرفته بود تمام بخش های نرم افزار رو.

داریوش

رضایت منو جلب کرد البته بگم خود آموزش چیز خاصی نیست خیلی سادس این مبحث.

محمد

سلام این اموزش مربوط به نسخه 6.16.2.0 نبود. منتها دید خوبی ارائه میده ومیشه با یکم تفاوت تو نسخه های جدیدتر هم کار کرد

شهبازی

برای شروع بسیار آموزش مناسبی بود اون مباحثی که لازم بود بیان بشه بیان میشد ولی برای پیشرفتش مناسب نیست و باید تکمیلی تر ارائه بشه.

سروش

توضیحات خیلی خوب و شفاف بود و مدرس به خوبی آموزش ارائه کردن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی