اطلاعات دوره
آموزش اینترنت - کار با Internet
مسیر آموزشی

آموزش اینترنت - کار با Internet

95,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 95,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سید رضا هاشمیان4.6
  • زمان:3 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فرادرس «آموزش کار با اینترنت» به عنوان یک آموزش مدون در مورد اینترنت تلاش می کند تا به ساده ترین زبان، مفاهیم پایه اینترنت را به مخاطب این درس منتقل نماید. این آموزش با فرض دانش اولیه صفر مخاطب تهیه شده است و پایه ای ترین مفاهیم مرتبط با اینترنت را توضیح می دهد. اما این گونه نیست که این پایه ای بودن محتوا آن را برای افراد آشنا به اینترنت بلا استفاده نماید. استفاده و مطالعه این آموزش را به همه افرادی که می خواهند با اینترنت آشنا یا آشناتر شوند توصیه می کنیم.
دوره آموزش اینترنت - کار با Internet دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید رضا هاشمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 95,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اینترنت - کار با Internet را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی