اطلاعات دوره
آموزش کمک های اولیه و امداد و نجات
مسیر آموزشی

آموزش کمک های اولیه و امداد و نجات

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:24 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:پریسا رستمی4.6
  • زمان:5 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کمک های اولیه شامل اقداماتی است که هنگام وقوع حوادث، برای جلوگیری از مرگ، پیشگیری از صدمات و عوارض بعدی، کاهش درد و رنج مصدوم قبل از رسیدن افراد حرفه ای و انتقال مصدوم به مراکز درمانی به عمل می آید. یادگیری کمک های اولیه برای تمامی افراد جامعه لازم و ضروری است و شما با استفاده از آموزش، یادگیری، تمرین و تکرار می توانید جان مصدوم را نجات داده، از آسیب های بیشتر جلوگیری کرده، درد و رنج جسمی و روحی وی را کاهش داده و سبب افزایش بهبودی مصدوم شوید. هدف و مزیت ارائه آموزش کمک های اولیه در فرادرس، دسترسی به یک خلاصه کامل و جامع است که با ساده سازی روش های آموزشی، سعی در شناخت و یادگیری بیشتر مخاطبین در زمینه امداد و نجات گردیده است.
دوره آموزش کمک های اولیه و امداد و نجات دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پریسا رستمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کمک های اولیه و امداد و نجات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آیت

نکات و کیفیت آموزش بالا بود به نظر من که تکمیل بود.

محمد

خودم کلاس حضوری رفته بودم بلد بودم برای من جهت یاد آوری مفید بود.

حمیدرضا

من زمان رفتن به کلاس های حضوری رو نداشتم، این آموزش رو که تهیه کردم فهمیدم با محیط درس و کلاس های حضوری اصلا فرقی نداشت و کافی بود.

زهرا

خیلی آموزش خوبیه به نظر من بسته جامعیه.

اسماعیل

این آموزش نیاز به تمرین عملی داره من میخواستم اچ اس ای کارگاهمو راه بندازم که به صورت عالی هم از پسش براومدم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی