اطلاعات دوره
آموزش شطرنج – تکنیک های شروع بازی
مسیر آموزشی

آموزش شطرنج – تکنیک های شروع بازی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سعید مرتاضیان4.4
  • زمان:1 ساعت و 47 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شطرنج در طول زندگی مسئولیت پذیری و تصمیم گیری را به کودکان آموزش می دهد. وقتی کودکان بازی شطرنج را یاد بگیرند، شروع به توسعه مهارت های ریاضی، از جمله: تفکر حل مساله، تفکر منطقی، تصمیم گیری و حل مشکل می نمایند. این مهارت ها به آن ها اجازه خواهد داد که در مسیر زندگی با اتفاقات غیرمنتظره برخورد نمایند و خود را در تمام موقعیت ها کنترل کنند و ارائه راه حل نمایند. شطرنج از جمله بهترین و موثرترین ابزار در آماده کردن کودکان برای مواجهه با دنیای کنونی است که روز به روز با دنیایی از اطلاعات مواجه می شود و همراه با آن موقعیت های دشوارتری در تصمیم گیری به ارمغان می آورد. شطرنج نحوه تفکر منطقی و کارآمد را آموزش می دهد و انتخاب بهترین گزینه از میان گزینه های موجود را نشان می دهد و اهمیت برنامه انعطاف پذیر، تمرکز و نتیجه انتخاب و تصمیم گیری را به نمایش می گذارد.
دوره آموزش شطرنج – تکنیک های شروع بازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سعید مرتاضیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شطرنج – تکنیک های شروع بازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رحمان

ضعیف بود ازنظرمن... مدرس بسیار سریع و بی برنامه از مطالب عبور می‌کرد.

کیمیا

دومین آموزشی بود که از فرادرس تهیه کردم و نسبت به قیمتش، محتواش خوب بود.

محمد ابراهیم

بیسیک بود، من حرفه ای بودم به دردم نخورد و اونقدر قوی نبود ولی برای کسی که می خواست تازه شروع کنه مناسب بود، از ریشه همه چی رو میگفتند.

آرمان

خیلی خوبه دقیقا توضیح میده که با چه حرکتی چه اتفاقی ممکنه بیافته.

سامان

عالی ممنون از اینکه رایگان دراختیارمان گذاشتید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی