اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با تکنیک های آزمون تافل (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با تکنیک های آزمون تافل (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آزمون تافل (TOEFL) که آزمونی نام آشنا در کشور و سراسر جهان است، سرواژه عبارت Test of English as a Foreign Language بوده و برای افرادی که زبان انگلیسی، زبان مادری شان نیست، طراحی شده است. این آزمون بین المللی به سه صورت ”مبتنی بر کاغذ”، “مبتنی بر کامپیوتر” و “مبتنی بر اینترنت” بوده که آزمون تافل اینترنتی (TOEFL iBT) تنها آزمونی است که در مراکز آزمون کشور ایران، برگزار می شود. به گفته موسسه ETS، بیش از 10000 مرکز، کالج و دانشگاه در بیش از 130 کشور در سراسر جهان مدرک این آزمون را قبول دارند. ما در این آموزش قصد داریم تا آزمون تافل و دوره تکنیک های تافل را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش آشنایی با تکنیک های آزمون تافل (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدحسین کلباسی اشتری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با تکنیک های آزمون تافل (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسین

با سلام تشکر فراوان بابت ویدیو خوبتون. به نظرم اگه مباحث بصورت کاملتر و مفصلتر با جزییات کامل توضیح داده بشه کمک بسیار زیادی میتونه به دانشجویانی که بنا به دلایل مختلف نیاز به گذزاندن آزمون تافل دارند بکنه، مخصوصا کسانی که در شهرستانها دسترسی به کلاسهای حضوری ندارند. ممنون

شیما

بسیار خوب

مرتضی

سلام . آموزش بسیار جالبی بود . از شما ممنونم که این مطالب رو در اختیار ما گذاشتید .آزمون تافل ، آزمون بسیار مهمی برای کسانی است که میخواهند در مقاطع بالاتر تحصیل کنند . گرفتن نمره قابل قبول در این آزمون کار خیلی سخت و غیر ممکنی نیست فقط نیاز به تلاش زیاد و باور های درست دارد . امیدوارم آموزش های بیشتری در زمینه زبان انگلیسی روی سایت خوب فرا درس قرار بگیرد .

سلمان حیدری

سلام و عرض ارادت ممنون از زحمات همیشگی تون خیلی یه سایت عالیه برا اونایکه که دنبال کسب علم و دانشه . بی زحمت شفر این آموزش ها رو هم بزارید مرسی از همه تون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی