اطلاعات دوره
آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابله با آن
مسیر آموزشی

آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابله با آن

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:17 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجتبی شادریان3.9
  • زمان:6 ساعت و 27 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس سعی شده تا مهم ترین روش های هک به صورت کامل بررسی شود و راه های مقابله با آن نیز ارائه گردد و انواع روش های هک مانند: هک سیستم های شخصی، هک اکانت های کاربری ویندوز، هک سیستم از طریق مرورگرهای وب، هک با استفاده از ایمیل، هک از طریق بچ فایل ها، تروجان ها و ویروس ها و همچنین هک با استفاده از مهندسی معکوس و حملات فیشینگ آموزش داده شده است و در گام بعدی روش های مقابله با انواع تهدیدها  و همچنین توصیه هایی در خصوص انتخاب کلمات عبور مناسب بیان شده است.
دوره آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابله با آن دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی شادریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابله با آن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجید

خیلی آموزش عالی بود، من دنبال یه موردی بودم که به دست آوردم.

بهبود

بیشتر توضیحیه چیز خاصی گفته نمی شد. برای اینکه تو زمینه یه اطلاعاتی داشته باشی خوبه.

girl

بعد از دستور dc همون اول کار ارور The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect. میده. کسی تجربه ایی داره؟ راه حل های توی اینترنت بنظر میرسه برای مشکل پیچیده تر باشه.

محدثه

فوق العاده بود .

بهاره

خیلی کاربردی و خوب بود. منتظر اموزش های بیشتر از آقای شادریان هستیم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی