اطلاعات دوره
آموزش روش صحیح شناخت قبل از ازدواج
مسیر آموزشی

آموزش روش صحیح شناخت قبل از ازدواج

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محیا صنیعی منش0
  • زمان:2 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تمرکز اصلی این آموزش بر مرحله آشنایی است، زمانی که دو نفر یکدیگر را ملاقات کرده و قصد دارند وقت بیشتری برای شناخت صرف کنند تا تصمیم نهایی را در مورد ازدواج اتخاذ کنند، دوره آشنایی اطلاق می­‌شود. این دوره بسیار حساس و حائز اهمیت است. افراد بیشترین تعارضات و سرگردانی‌­ها را در این دوره تجربه خواهند کرد. به همین دلیل بدون شک برای قدم گذاشتن در این دوره به راهنما یا حداقل نقشه راهی نیاز داریم. این آموزش قرار است نقشه راه دوران آشنایی باشد که بر اساس آن ماهیت ازدواج و ضرورت آن، معیارهای مورد نظر برای انتخابی موثر، ابعاد فردی، خانوادگی و ارتباطی که در دوران آشنایی باید مورد توجه قرار بگیرد و در نهایت نکاتی در مورد ازدواج مجدد، مورد بحث و بررسی دقیق قرار خواهد گرفت. 
دوره آموزش روش صحیح شناخت قبل از ازدواج دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محیا صنیعی منش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش صحیح شناخت قبل از ازدواج را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی