اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تعمیر لوازم خانگى گردنده – تعمیر کولر آبى
مسیر آموزشی

آموزش تعمیر لوازم خانگى گردنده – تعمیر کولر آبى

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:زانیار نعمتی4.9
  • زمان:12 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کولر آبی، یک سیستم خنک‌کننده است که با تبخیر آب، خنک‌سازی محیط را انجام می‌دهد. اگر بخواهیم به اهمیت کولرهای آبی بپردازیم، می‌توان گفت که طبق آمار، ۷۰ درصد کولرهای مورد استفاده در ایران برای خنک‌سازی محیط، از نوع کولرهای آبی است. پس یک بازار بزرگ برای کسب درآمد در حوزه‌های نصب، سرویس و تعمیرات پیش روی افراد زیادی قرار دارد که در فکر ورود به بازار کار یا تغییر شغل هستند. در این آموزش قادر خواهید بود انواع کولرهای آبی چه از نوع هوایی و چه از نوع رومیزی را باز و تعمیر کنید و در نهایت آن را ببندید.
دوره آموزش تعمیر لوازم خانگى گردنده – تعمیر کولر آبى دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زانیار نعمتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تعمیر لوازم خانگى گردنده – تعمیر کولر آبى را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علیرضا

من رشته ام علوم کامپیوتر بود. بیشتر آموزش هایی که گرفتم برای حوزه ی کاریم بود. اما این آموزش رو که حالا شاید بگم حالت انتزاعی داره برای علاقه ام تهیه کردم و باز هم از کیفیت راضی بودم. ممنون از فرادرس که هر چی به جلو پیش میره؛ کیفیت آموزش ها رو بهتر می کنه.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی