اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کاشت و پرورش گیاهان آپارتمانی
مسیر آموزشی

آموزش کاشت و پرورش گیاهان آپارتمانی

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با توجه به پیشینه علم گل کاری در ایران و از آنجایی که به عنوان یک کسب و کار تجاری مورد استقبال عوام قرار دارد، لذا بر آن شدیم تا در این آموزش به جنبه های مختلف تولید و پرورش گیاهان آپارتمانی بپردازیم. هدف کلی این آموزش، آشنایی با گیاهان آپارتمانی، شناخت نیازهای موثر آن ها جهت رشد و تقسیم بندی براساس عوامل محیطی در رشد و نمو گیاهان (نور، رطوبت، حرارت، آب، خاک) و همچنین تشخیص علائم ظاهری گیاهان به منظور رفع نیاز آن ها و به کارگیری اقدامات لازم در هنگام بروز مشکلات زیستی گیاهان آپارتمانی است.
دوره آموزش کاشت و پرورش گیاهان آپارتمانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر نسیم رنج کش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاشت و پرورش گیاهان آپارتمانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مجید

با سلام دوره به صورت روخوانی از متن ارائه شده که با مطالعه کتاب فرقی نداشت.اطلاعات کاربردی نبود

عرشیا

با سلام دوره بصورت مفیدی ارائه داده شد که مناسب افرادی که دوست دارند اطلاعت خوبی راجب گیاهان کسب کننده. استفاده از تصاویر متنوع و درست باعث شد درک بهتری صورت بگیره/ بخش بندی هایی که شده بود خوب بود/ قسمت آخر خیلی مفید و کاربردی بود! امیدواریم از این دسته آموزش های بیشتر و تخصصی تری قرار داده بشه با تشکر از دکتر رنج کش

فرشاد

آموزش کیفیت سطح بالا و خوبی داشت.

محبوبه

میتونه از این کامل تر باشه و سرفصل های بیشتری رو داشته باشه تا در بازار کار هم بتونیم استفاده داشته باشیم.

چنگیز

کیفیت آموزش خوبه استاد مسلطند و به خوبی مطالب رو منتقل می کنن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی