اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اثر مرکب برای موفقیت
مسیر آموزشی

آموزش اثر مرکب برای موفقیت

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مقوله اثر مرکب یکی از این رویکردها است که در عین سادگی و قابل فهم بودن دارای عمق معنایی و کارکردی زیادی است و با ثبت تجارب مختلف در حوزه‌های متعدد توانسته است جایگاه ویژه و ممتازی را به خود اختصاص دهد. اما سوالات و ابهاماتی نیز در رابطه با چگونگی به‌ کارگیری توصیه‌های مطرح در این سبک موفقیت نیز مطرح است و بسیاری از کسانی که با آن آشنا شده‌اند هنوز به صورت شایسته و کامل نتوانسته‌اند از مزایای پرشمار آن بهره‌مند شوند. از این رو در این فرادرس تلاش شده است تا از جنبه کاربردی به تکنیک‌ها و مکانیزم‌های مستتر در پدیده اثر مرکب با نگاه موشکافانه‌ای پرداخته شود.
دوره آموزش اثر مرکب برای موفقیت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر عبدالرحمن حائری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اثر مرکب برای موفقیت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

رضا

مجموعه ای از نکات آموزشی بود یعنی از هر آموزش نکات ارزشمندش بود. من خیلی لذت بردم و استفاده کردم.

عباس

بسیار آموزش خوبی بود؛ من دیدم و اینکه تونسته بودن قوی سازی کنن جالب بود.

فرشاد

بسیار عالی

سهيل

Amazing! از بهترین دوره های موجود در فرادرس در رابطه به افزایش بهره وری

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی