اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار مووی نایزر – مدیریت و آرشیو فیلم ها با Movienizer
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار مووی نایزر – مدیریت و آرشیو فیلم ها با Movienizer

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.7/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مصطفی جمشیدی2.9
  • زمان:1 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگر شما تعداد زیادی فیلم در آرشیو خود دارید، قطعا به این مشکل برخورد کرده اید که نمی توانید یک فیلم با بازی بازیگر مورد علاقه تان را پیدا کنید یا در انبوه فیلم هایتان، نمی دانید چه فیلمی را هنوز ندیده اید و گاهی یکی از دوستانتان نظر شما را در مورد یک فیلم که دیده اید می پرسد ولی شما به خاطر نمی آورید که بعد از دیدن آن فیلم چه حسی داشته اید و نمی دانید که دیدن آن فیلم را به او پیشنهاد بدهید یا نه، ولی با داشتن این نرم افزار تمام این مشکلات برطرف می شوند. با اطلاعاتی که این نرم افزار از یک فیلم در اختیار شما قرار می دهد شما را به مرور زمان به یک منتقد و تماشا کننده حرفه ای فیلم تبدیل می کند و تسلط شما را در این زمینه افزایش می دهد.
دوره آموزش نرم افزار مووی نایزر – مدیریت و آرشیو فیلم ها با Movienizer دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مصطفی جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار مووی نایزر – مدیریت و آرشیو فیلم ها با Movienizer را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیرعباس

آموزش بهینه ای بود و من تونستم مطالب مربوطه رو یاد بگیرم. فقط چند تا مشکل برام ایجاد شده : 1_ وقتی فیلم جدیدی اضافه میکنم، با اینکه میرم تو تنظیمات و اون گزینه رو فعال میکنم، ولی اصلا برام اطلاعات بودجه و فروش فیلم رو نشون نمیده. 2_ وقتی فیلم یا شخصی به نرم افزار اضافه میکنم ، اصلا تو بخش fact هیچ چیزی نمیاد!!! خیلی ممنون میشم بهم پاسخ بدید.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی