اطلاعات دوره
آموزش حرکات اصلاحی انگشتان پا در تربیت بدنی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش حرکات اصلاحی انگشتان پا در تربیت بدنی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حدیثه بهرامی4.2
  • زمان:11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دنیای امروز که اکثر وقت خود را پشت میز و یا فرمان ماشین می‌گذرانیم، داشتن استانداردی مناسب برا کاهش آسیب به بدن از ضرورت بالایی برخوردار است. ناهنجاری‌های بدنی گاهی از دوران کودکی به دلیل رفتار غلط والدین و یا عدم آگاهی آن‌ها و گاهی هم به صورت مادرزادی آغاز شده و در طول رشد کودک، شدیدتر می‌شود. حرکات اصلاحی با افزایش آگاهی در شناخت علائم ناهنجاری‌ها و به تشخیص سریع‌تر، موجب تسریع در امر بهبود گشته و تمریناتی برای اصلاح ساختار قامتی و شکل صحیح آن ارائه می‌دهد. ما در این آموزش قصد داریم تا حرکات اصلاحی انگشتان پا در تربیت‌بدنی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش حرکات اصلاحی انگشتان پا در تربیت بدنی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حدیثه بهرامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حرکات اصلاحی انگشتان پا در تربیت بدنی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهسا

سلام و تشکر خدمت سایت خوبتون. من به دلیل استفاده از کفش های نا مناسب انگشت شصت پام کاملا کج شده بود و هم فرم پاهام زشت شده بود و هم اینکه این اواخر درد زیادی داشت و وقتی به دکتر مراجعه کردم پای منو کچ گرفتند و هیچ تاثیری در رند بهبودی نداشت. اما با این اصلاحاتی که در این فیلم اموزشی یاد دادید. تا حدودی انحنا کمتر شد اما کاملا برطرف نشد. در هر صورت بهتر از تجویز پزشک برای گچ گرفتن پای من بود که هیچ تاثیری هم نداشت

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی