اطلاعات دوره
آموزش مبانی مدل سازی سه بعدی با 3ds Max (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مبانی مدل سازی سه بعدی با 3ds Max (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با این نرم افزار ما می توانیم اشیا، کاراکترها، فضاها و موضوعات مختلف را خلق کنیم و از آن ها در یک فیلم زنده یا یک انیمیشن و یا حتی بازی رایانه ای استفاده کنیم. ما می توانیم کاراکترها و موجودات را متحرک سازی کنیم، آن ها را به کار و فعالیت در آوریم و همچنین آن ها را به سخن آوریم. پس برای یک سفر شگفت انگیز آماده می شویم! ما در این آموزش قصد داریم تا مبانی مدل سازی سه بعدی با 3ds Max را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش مبانی مدل سازی سه بعدی با 3ds Max (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی مدل سازی سه بعدی با 3ds Max (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نیما

سلام ممنونم از تون این اموزش ها واقا عالی هستند

محمد

با سلام خدمت اساتید محترم سایت فرادرس کیفیت آموزش واقعا عالی است

دانشجو

با سلام خدمت استاد گرامی امیر رضا نیکخواه و همچنین تیم فرهنگی و آموزشی سایت فرا درس امزوه تقریبا تصور انجام کار مخصوصا کارهای مهندسی و هنری بدون توجه به بعد سوم منسوخ شده حتی انجام بعضی کارها و محاسبات بدون در نظر گرفتن بعد سوم قابل انجام نمی باشد یا دارا غیر قابل استناد می باشد . بین انبوه نرم افزار های سه بعدی مثل تری دی استودیو مکس و مایا و هودینی و غیره قطعا یکی از قدرتمند ترین ها نرم افزار تری دی مکس می باشد که مخصوصا معماران از این نرم افزار استفاده بیشتری می کنند تا دیگر نرم فزارها لذا خواهشمند است که کارهای مرتبط با معماری را در آموزش های بعدی مد نظر قرار بدهید با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی