اطلاعات دوره
آموزش تعمیر لوازم خانگی حرارتی 1 – تعمیر بخاری و فر برقی
مسیر آموزشی

آموزش تعمیر لوازم خانگی حرارتی 1 – تعمیر بخاری و فر برقی

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:زانیار نعمتی4.9
  • زمان:10 ساعت و 48 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، کاربرد، تعمیر و عملکرد اجزای داخلی وسایل خانگی برقی آموزش داده می‌شود. همچنین جهت آموزش ساده و قابل فهم، از شکل‌ها و جداول به صورت گام‌ به ‌گام استفاده شده است و با فراهم کردن یک روال منطقی، عیب‌یابی و رفع عیب، از طریق آسان‌ترین، سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش، آموزش داده می‌شود. ذکر این نکته ضروری است که چون این لوازم دارای تنوع زیادی هستند، بحث روی یک برند خاص از یک دستگاه خاص غیر ممکن است، ولی از آنجا که اساس کار بیشتر این لوازم تقریبا یکسان است، در این صورت با انتخاب اشکال مربوط به متداول‌ترین برند دستگاه‌ها، تعمیر این دستگاه‌ها آموزش داده می‌شود. در نهایت این فرادرس می‌تواند راهنمای مناسبی برای نحوه عیب‌یابی وسایل برقی خانگی، تعمیر آسان و کم‌هزینه برای کاربران مختلف، شامل: استفاده‌کنندگان، تعمیرکاران و کارآموزان رشته‌های گروه صنعت باشد.
دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی حرارتی 1 – تعمیر بخاری و فر برقی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زانیار نعمتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی حرارتی 1 – تعمیر بخاری و فر برقی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمود

خیلی از سایت ها رو بررسی میکنم در مورد پیدا کردن آموزش های مورد نیازم اما خدایی سایت شما یه چیز دیگه اس و هر آموزشی میخوام از سایت شما میتونم پیدا کن، خودمم در این زمینه کار میکنم و در واقع شغلم همین هست که این آموزش برای من خیلی خیلی مفید بود. تشکر می کنم از شما فرادرسی عزیز

محسن محمدیان

فرا درس مرسی که هستی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی