اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی سخنرانی + نکات کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش طراحی سخنرانی + نکات کاربردی

239,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 239,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علی رضوانی تبار4.9
  • زمان:1 ساعت و 48 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگر سخنرانی را به عنوان هر نوع صحبتی که یک هدف، یک مبدا و یک مقصد دارد تعریف کنیم، همه ما در طول روز چندین مرتبه سخنرانی می‌کنیم و از این طریق می‌توانیم نیازهای خود را مطرح کرده و برآورده سازیم. حال، آگاهی از این که چطور سخنرانی خود را طراحی کنیم تا دقیقا قصد و هدفی که در ذهن داریم برآورده شود، یک موضوع بسیار مهم است که عدم آگاهی از آن باعث می‌شود که علی‌رغم تلاش‌هایی که برای ارائه یک سخنرانی خوب انجام داده‌ایم، خروجی مطلوبی نداشته باشیم. در این فرادرس به صورت گام به گام مسیر طراحی یک سخنرانی اثربخش را طی می‌کنیم و در یک چارچوب کاربردی، به طراحی سخنرانی می‌پردازیم.
دوره آموزش طراحی سخنرانی + نکات کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی رضوانی تبار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 239,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی سخنرانی + نکات کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی

من چند تا آموزش در زمینه سخنوری و فن بیان تهیه کردم، بسیار عالی بودند و از دیدنشون لذت میبرم. از فرادرس برای تهیه این آموزش‌ها ممنونم.

عباس

آموزش خوبی بود و من همیشه از فرادرس راضی هستم.

احسن

جالب و خوب بود، تدریس کننده صدای خوبی داشت و نکات خوبی رو میگفت.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی