اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با جرائم مالی و اقتصادی
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با جرائم مالی و اقتصادی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فرهود فهیم4.8
  • زمان:2 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

محاسبه‌های مالی بخش مهم و اصلی زندگی بشر است که تمام اعضای جامعه با درصدهای مختلف درگیر چنین محاسبه‌هایی هستند. داد و ستد مالی، چک، سفته، ضمانت و دیگر عناوین اقتصادی از موضوعاتی هستند که آگاهی نسبت به آن‌ها لازم است. یکی از دلایلی که موجب تشکیل پرونده‌های متعدد در محاکم قضایی شده است، عدم آگاهی درست و کافی مردم نسبت به این امور است. یادگیری این مسائل موجب کاهش هزینه‌های فردی مانند: هزینه‌های دادگاه و وکیل و هزینه‌های اجتماعی، مانند: ترافیک و آلودگی هوا می‌شود. لازم است که مردم یادگیری امور پیرامون موضوع‌های اقتصادی را در اولویت‌های خود قرار دهند تا با این کار علاوه بر کاهش هزینه‌ها، از بروز خطا، معطلی دادگاه‌ها و دفاتر قضایی پیشگیری کنند.
دوره آموزش آشنایی با جرائم مالی و اقتصادی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فرهود فهیم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با جرائم مالی و اقتصادی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حمید

اموزش جالبیه

حمید

اموزش جالبیه

شهرام

آموزش رو دیدم خوب بود نحوه تدریس و نوع محتوای خوبی داشت، آموزش رو کامل دیدم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی