اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تقویت مهارت همدلی با دیگران
مسیر آموزشی

آموزش تقویت مهارت همدلی با دیگران

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از مهم‌ترین موضوعات در زندگی برای هر فردی، احساسات او و درک شدن این احساسات از سوی دیگران است. برای برقراری ارتباط خوب و موثر با دیگران نیاز است که ما مهارت همدلی را آموخته باشیم. از طرفی یکی از ایده‌آل‌های زندگی هر فردی، رشد در تمام جهات زندگی است و آموختن مهارت همدلی یکی از بهترین اقدامات در جهت تحقق این موضوع است. بدون داشتن مهارت همدلی وقتی که هیجانات و احساسات دیگران را می‌بینیم، آن‌ها را از دریچه نگاه خود تفسیر می‌کنیم اما مهارت همدلی به ما می‌آموزد که احساسات و هیجانات دیگران را از دریچه چشمان آن‌ها ببینیم. در این فرادرس می خواهیم این مهارت را به شکلی ساده آموزش دهیم تا با یادگیری آن بتوانیم دیکران را به خوبی درک کنیم و روابطی جذاب و ماندگار برای خود و دیگران ایجاد نماییم.
دوره آموزش تقویت مهارت همدلی با دیگران دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید جواد موسوی نسب مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تقویت مهارت همدلی با دیگران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فاطمه

دوره مختصر مفیدی بود، که خیلی کلی به مبحث همدلی پرداخته بود، اما دقیقا همین مقدار اگه بهش عمل بشه میتونه خیلی موثر و مفید باشه، خیلی دوره خوبی بود، امیدوارم از حالا به بعد با تمرین کردن این مهارت ها، بهتر همدلی کنم با دیگران، یه سری مهارت های دیگه هم توی دوره معرفی شده که برای بهبود مهارت همدلی نیازه که لازمه روی اون ها هم کار بشه و یادگیریشون پی گرفته بشه.

فاطمه

توضیحات کامل و کاربردی بود.

جواد

آموزشی برای بالا بردن اطلاعات عمومی هست، من پیش زمینه ای از آموزش نداشتم ولی با دیدن آموزش دیدم تغییر کرد.

احسن

به ترتیب محتوا رو میگفت، سرفصل ها مرتب و منظم بود و به خوبی توضیح میدادند.

پری

سلام .خیلی عالی بود . من که خیلی خوشم آمد هم مطالب باکیفیت و مفید بود هم نحوه ارائه استاد خوب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی