اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه نویسی جاوا Java
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی جاوا Java

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 جاوا یک زبان برنامه‌نویسی شی‌گرا است که برای توسعه برنامه‌های کاربردی وب، برنامه‌های موبایل، سیستم‌های تحت شبکه و… استفاده می‌شود. در این مجموعه آموزشی، همه مباحث با بیان و تشریح مبانی نظری و سپس با پیاده‌سازی گام‌به‌گام مثال‌های عملی آموزش داده می‌شوند و مخاطب به صورت کامل با زبان برنامه‌نویسی جاوا و امکانات مختلف آن آشنا می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم این آموزش، ایجاد امکان آشنایی با متدهای برنامه‌نویسی پیشرفته (به ویژه برنامه‌نویسی شی‌گرا و مفاهیم اساسی مربوط به آن) است. چرا که در کنار مباحث عملی مطرح‌شده در این آموزش، مبانی نظری، مفهومی و تئوری روش‌های برنامه‌سازی پیشرفته نیز، مورد بحث و بررسی واقع شده‌اند، که این موضوع می‌تواند مخاطبان این آموزش را، در درک عمیق‌تر مفاهیم مربوط به برنامه‌نویسی پیشرفته و به ویژه برنامه‌نویسی شی‌گرا، یاری کند.
دوره آموزش برنامه نویسی جاوا Java دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی جاوا Java را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Java سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Java در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهدی

برای آموزش مقدماتی خوب و کامل بود

رضا

خیلی آموزش به درد بخوری بود، من از هرقسمت کلی یادداشت برداری می کردم.

علی

عالی واقعا من که 12 سال سن دارم کاملا با مفهوم و ساده البته پر جزئیات توضیح میدهند در کل عالی.

عبدالحمید

من برنامه نویسی رو با فرادرس شروع کردم، و هیچ آموزش دیگه ای هم ندیدم و همین برام کافی بود.

امید

حس می کنم یک مقدار کشش داده بودند ولی مطالب خوبی داشت.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی