اطلاعات دوره
آموزش نصب اندروید استودیو (Android Studio) (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش نصب اندروید استودیو (Android Studio) (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:27 نظر3.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی جنگجو4.3
  • زمان:23 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

محیط برنامه نویسی اندروید استودیو، محیطی است که برای توسعه و برنامه نویسی نرم افزارهای اندروید توسط شرکت گوگل در سال ۲۰۱۳ عرضه شده است. نرم افزار اندروید استودیو، یک نرم افزار رایگان است که برای دانلود بر روی ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است. شما می توانید برای نصب اندروید استودیو، از راهنمای نصب تهیه شده در این آموزش استفاده کنید.
دوره آموزش نصب اندروید استودیو (Android Studio) (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی جنگجو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نصب اندروید استودیو (Android Studio) (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رضیم السادات

اصلا خوب نبود. این آموزش رو شما نمیتونید از تو ایران اجرا کنید. یا اقلا بگه که چجوری آفلاین بتونیم نصب کنیم. واقعا هیچ چیز خاصی رو توضیح نداد.

محمد جواد بادامه

خیلی ممنون از مدرس عزیز، خیلی خوب توضیح دادن

علی

عالی بود توضیحات روان و ساده بودند و البته لحن بیان مناسب

پارسا

نسبت به بقیه آموزش هاتون که کامل و دقیق هست این آموزش خوب نبود. چون تغریبا هیچ چیز مهمی رو آموزش نداد؛ مثل اینکه سایت اندروید و دولوپرهای اندروید فیلتره و فیلترشکن میخواد یا اینکه چگونه جدا SDK نصب کنیم در کل از این آموزش راضی نبودم ۴ تا next زدن رو که خودمون بلدیم !!

یاسمین

با سلام و خسته نباشید خدمت فرادرسی های عزیز بنده برای نصب اندروید استودیو حتی بیرون بردم و به مشکل خوردم اما با دیدن این اموزش که خیلی ساده و روان توضیح داده شده تونستم خودم به راحتی نصبش کنم و به هیچ مشکلی برنخوردم فقط کاش در بعضی موارد در مورد مشکلات مربوط به ابدیت ها هم بیشتر توضیح میدادند خیلی ممنون از اموزش خوبتون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی