اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تجزیه و تحلیل و آماده سازی داده ها با پایتون Python
مسیر آموزشی

آموزش تجزیه و تحلیل و آماده سازی داده ها با پایتون Python

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بعد از دیدن این آموزش قادر خواهید بود که با اصول اولیه تجزیه و تحلیل و آماده‌سازی داده‌ها با پایتون (Python) آشنا شوید، نحوه ورود داده از فایل‌هایی مانند: XML ,JSON و CSV را یاد بگیرید و همچنین از کتابخانه Pandas در پایتون برای تجزیه و تحلیل داده‌ها، گروه‌بندی و اتصال داده‌ها استفاده کنید، بتوانید داده‌ها را از وب استخراج کرده، نحوه شناسایی و پاک‌سازی داده‌ها را فراگرفته و از کتابخانه‌هایی مانند: Matplotlib برای مصورسازی داده‌ها استفاده نمایید.
دوره آموزش تجزیه و تحلیل و آماده سازی داده ها با پایتون Python دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تجزیه و تحلیل و آماده سازی داده ها با پایتون Python را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سعید

خیلی کاربردی و مناسب بود. خداروشکر همه چیزش خوب بود.

سمیرا

برای مبتدی ها بسیار مناسبه اما برای کسی بخواد پیشرفتشو ببینه باید حتما پیش نیازشو ببینه .ولی در کل خیلی خوب بود.

شهریار

در حد توانم حمایت می کنم از فرادرس، فقط دوست دارم یه بخشی هم اضافه بشه به صورت صوتی و پادکست ارائه کنند.

مجید

چون آموزش تخصصی هست، به نظرم نیاز بود جدید و به روز بشه.

کبیر

به شخص باور دارم دوره ارزشمندیه. خصوصا برای کسایی که میخوان دوره ماشین لرنینگ همین مدرس رو مشاهده کنند. ارزش یه بار دیدن رو داره از طرفی بعدش میشه کد ها رو به عنوان جزوه کمکی بهشون نگاه کرد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی