اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی دارت – زبان Dart
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی دارت – زبان Dart

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهرداد امیدی4.8
  • زمان:2 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس شما در یک مدت‌زمان کوتاه با برنامه‌نویسی دارت، با دستورات مشترک بین همه زبان‌ها مانند تعریف متغیر، حلقه‌ها و دستورات شرطی، برنامه‌نویسی Async یا غیر همزمان، مفاهیم Background Processing و همچنین ایجاد تردها آشنا می‌شوید. اگر می‌خواهید با فریم‌ورک قدرتمند فلاتر کار کنید و هدف شما این است که سرعت خود را در یادگیری آن بالا ببرید، پیشنهاد مشاهده این آموزش را به شما می‌دهیم چرا که مباحث آن برای برنامه‌نویس‌های فلاتر بهینه شده و تمام موارد گفته شده در فلاتر کارایی دارند.
دوره آموزش برنامه نویسی دارت – زبان Dart دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد امیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی دارت – زبان Dart را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسین

موضوعی که در آموزش هست اینه که به نظرم آموزش روانیه.

علیرضا

به عنوان مقدماتی خوب بود، البته حرفه ای نبود ولی مفاهیم رو می رسوندند.

امیر محمد

باسلام. آموزش خوبیه، ولی خوب طبیعتا باید زبان دیگه ای کار کرده باشید، مثلا اگر c# یا java کار کرده باشید یادگیری دارت راحت میشه، ولی برای جاوااسکریپت کارها یکم سخته که به مرور زمان این سختگیری‌های زبا‌ن‌های کامپایلری عادی میشه. استاد موضوعات رو خیلی خلاصه و بصورت کلی توضیح میدن، برای همین اگه میخواین از دارت به تنهایی استفاده کنید، نیاز هست، داکیومنت دارت رو یک مرور بکنید تا از موضوعاتی که تو دوره بصورت کلی رد شده جا نمونید، ولی برای فلاتر دوره ی مناسبی است.

ابوطالب

مباحث به صورت دقیق و کامل توضیح داده شده بود. مدرس عالی بودند.

پارسا

سلام من تا الان حدودا چند سال جاوا کار میکردم و دقیقا دنبال دوره ای بودم که بیشتر روی تغییراتی که دارت نسبت به باقی زبان ها داشته کار بشه که همین طور هم بود و برای من عالی بود تسلط آقای امیدی برای ضبط محتوا عالی بود و در حین صحبت کردن مکث اذیت کننده ای ایجاد نشد که خیلی خوب بود . و همچنین مثل همیشه تدوین انجام شده توسط فرادرس خیلی مناسب و خوب بود که با سریع کردن ویدیو در زمان هایی که نیاز به الگو برداری از استاد نیست ُ به کاهش زمان آموزش و قایل شدن ارزش برای زمان کاربران کمک میکنه و علاوه بر این موارد جدید بودن محتوای آموزش هم یک فاکتور قوی برای انتخاب این آموزش توسط من بود البته ای کاش stream هم بیشتر توضیح داده میشد. عالی - خدا قوت عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی