اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بیوانفورماتیک و پیاده سازی در پایتون – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش بیوانفورماتیک و پیاده سازی در پایتون – مقدماتی

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

افزایش حجم داده‌های ژنومی، موجب پیدایش علم بیوانفورماتیک (Bioinformatics) شد تا به کمک آن بتوان این داده‌ها را ذخیره کرد و تحلیل مناسبی از آن‌ها داشت. در این آموزش می‌خواهیم مفاهیم اولیه بیوانفورماتیک را به صورت تئوری و عملی آموزش دهیم. از آنجا که ممکن است مخاطب این آموزش با مفاهیم اولیه زیست‌شناسی یا زبان برنامه‌نویسی پایتون (Python) آشنایی نداشته باشد، در درس اول و دوم مقدمه‌ای بر این مباحث بیان شده است، سپس مفاهیم بیوانفورماتیک به صورت تئوری و همچنین با پیاده‌سازی با پکیج بایوپایتون (Biopython) آموزش داده شده است. 
دوره آموزش بیوانفورماتیک و پیاده سازی در پایتون – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بیوانفورماتیک و پیاده سازی در پایتون – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فرشید شیرافکن

سلام به مخاطبین گرامی. ممنون که با نوشتن نظرات پر مهرتون در این قسمت به من انرژی می دهید. اگر سوالی در رابطه با نحوه مطالعه آموزش ها و یا مسیر یادگیری دارید، می توانید در صفحه اینستاگرام من بپرسید. شماره تماس من در انتهای هر آموزش داده شده است. فرشید شیرافکن مدرس آموزش

مریم

خیلی ممنون از شما، عالی بود.

حسین

ممنون ازتون . خیلی منتظر این آموزش بودم .

Mahdie

aalie.

الیاس

خیلی دنبال چنین آموزشی بودم متشکرم از شما استاد گرامی در پناه خداوند شاد و سربلند باشید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی