اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کدنویسی تمیز برای بهینه سازی و خواناتر شدن کد
مسیر آموزشی

آموزش کدنویسی تمیز برای بهینه سازی و خواناتر شدن کد

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :19 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علیرضا رحیمی4.8
  • زمان:2 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مباحث این فرادرس اگر برای شما تبدیل به یک عادت و وسواس بسیار مهم شود باعث می‌شود تا هنگامی که برنامه شما شروع به رشد زیاد کند به راحتی و به بهترین حالت ممکن کد خود را سازماندهی کنید تا دیگر افراد تیم کاری بتوانند به راحتی آن را درک کنند. این آموزش مخصوص یک زبان خاص برنامه‌نویسی مثل #C نیست بلکه شما با یادگیری و تمرین کردن برای تسلط به این مباحث قادر خواهید بود تا در تمام زبان‌های برنامه‌نویسی شی‌گرا نیز این موارد را به راحتی پیاده‌سازی کنید. صرفا مثال‌های ما در این آموزش به زبان برنامه‌نویسی #C است و به همین خاطر آشنایی کلی با زبان #C برای این آموزش مورد نیاز است.
دوره آموزش کدنویسی تمیز برای بهینه سازی و خواناتر شدن کد دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا رحیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کدنویسی تمیز برای بهینه سازی و خواناتر شدن کد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

اکبر

برای مبتدی ها خیلی خوبه از اول درست یاد می گیرن.

رویا

عالی

جواد

عالی.

سعید

مدرس به خوبی تمرین می کردند و راضی بودم به خاطر شرایط کاریم تهیه کردم و تاثیرش خیلی خوب بود.

علی

من با توجه به برنامه نویسی که داشتم نیاز داشتم که اطلاعاتم بیشتر باشه. محتواش کامل بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی