اطلاعات دوره
آموزش پایگاه داده MySQL مای اس کیو ال
مسیر آموزشی

آموزش پایگاه داده MySQL مای اس کیو ال

729,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 729,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:23 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سید رضا هاشمیان4.6
  • زمان:10 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با گسترش وب، زبان های برنامه نویسی تحت وب و همین طور انتقال و شبیه سازی اکثر ابزارها به صورت برنامه های تحت وب، احتیاج شدیدی به یک پایگاه داده ای احساس شد که بتواند اطلاعاتی که توسط برنامه های تحت وب مورد نیاز است را ذخیره و بازیابی کند. MySQL، یک نمونه از این پایگاه داده های ارائه شده بود. MySQL یک سیستم مدیریت پایگاه داده رابطه ای (RDBMS) است که امکان ذخیره سازی، جستجو، مرتب کردن و بازیابی داده ها را از طریق وب فراهم می کند. در این فرادرس به آموزش کار با MySQL می پردازیم.
دوره آموزش پایگاه داده MySQL مای اس کیو ال دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید رضا هاشمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 729,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پایگاه داده MySQL مای اس کیو ال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رضا

کامل بود، کلا من خیلی راضی بودم و از روی علاقه شخصی این محتوا رو تهیه کردم.

الناز

آموزش خوب بود مدرس تسلط کافی کافی داشت.

بهنام

سلام و وقت بخیر. من این دوره رو تهیه کردم و آموزش دیدم و میتونم بگم که دوره ی بسیار خوبی بود و همچنین تسلط علمی مدرس دوره، جناب هاشمیان، به محتوای دوره بسیار بالا بود و کیفیت آموزش بسیار خوب بود. پیشنهادی که دارم این هست که شاید خوب بود اگر یک فصل هم به نحوه کار با phpmyadmin اختصاص میدادن چراکه حتما مرتبط هست. در پایان پیشنهاد میکنم که سایر دوستان هم این آموزش خوب رو ببینند. با سپاس از مجموعه فرادرس و مدرس خوب دوره جناب هاشمیان

بهنام

سلام و وقت بخیر. من این دوره رو تهیه کردم و میتونم بگم که حتما یکی از بهترین دوره هایی هست که از فرادرس تهیه میکنم. تسلط علمی و تخصصی مدرس به محتوای دوره بسیار بالاست و همین امر موجب روان بودن آموزش و رفع ارورهای در حال کار شده. به سایر دوستان تهیه این آموزش رو پیشنهاد میکنم و در پایان از مجموعه خوب فرادرس و همچنین مدرس خوب این دوره، جناب هاشمیان، سپاسگزارم

علی

با سلام و خسته نباشی تشکر میکنم از مدرس گرامی که با بیان خوب مطالب که برای این آموزش ارائه کردن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی