اطلاعات دوره
آموزش اس کیو ال سرور SQL Server – پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش اس کیو ال سرور SQL Server – پیشرفته

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد جوادی راد4.9
  • زمان:4 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس تلاش شده است تا از مباحثی بهره ببریم که نه تنها در محیط واقعی برای مشتری بسیار پر کاربرد بوده بلکه در محیط‌های آموزشی و کتاب‌ها نیز کمتر به آن‌ها پرداخته شده باشد و معتقدیم که یادگیری این گزینه در آینده می‌تواند کاربران را در جهت رفع نیازهای مشتریان خود به شکل بهتر و حرفه‌ای‌تر یاری کند. از دلایل فراگیر بودن دیتابیس SQL Server در صنعت و دانشگاه، فراهم بودن موقعیت‌های شغلی مناسب با این نرم‌افزار و پاسخگو بودن این دیتابیس در انواع نرم‌افزارها در سایزهای کوچک تا بزرگ است.
دوره آموزش اس کیو ال سرور SQL Server – پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد جوادی راد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اس کیو ال سرور SQL Server – پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عباس

این آموزش برای من خیلی خوب و مفید بود.

محمد

مدرس قویه و دوره خوبی بود از ایشون یه درخواست داشتم برای مباحث tuning & performance ی دوره خوبو کاربردی تدارک ببینن تو این حوزه اموزش خیلی کمه

عباس

خیلی استفاده کردم، رضایت بخش بود برای من چون لولش پیشرفته و بالا بود. مباحثش کامل تر بود.

بهاره

من هم تو دبیرستان هم تو دانشگاه از آموزش های فرادرس استفاده کردم، به نظرم بهترین و البته اولین پلتفرم آموزشی هست که انقدر کامله. ممنون از آموزش های خوبتون.

محمد علی

عالی بود ، اگر مثال های عملیش بیشتر میبود دیگه حرف نداشت

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی