اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پردازش زبان های طبیعی NLP در پایتون Python با پلتفرم NLTK
مسیر آموزشی

آموزش پردازش زبان های طبیعی NLP در پایتون Python با پلتفرم NLTK

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :14 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:احسان یزدانی4.4
  • زمان:7 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برای پردازش زبان های طبیعی، نیاز به یک ابزار و یا به عبارتی به یک زبان برنامه نویسی داریم، بنابراین با توجه به سهولت کدنویسی و همچنین وجود بسته های نرم افزاری زیاد، زبان برنامه نویسی پایتون و مهم ترین ابزار آن برای پردازش زبان های طبیعی یعنی NLTK را برمی گزینیم، البته شایان ذکر است که این درس با عنوان مبانی پردازش زبان و گفتار برای دانشجویان کامپیوتر در برخی از دانشگاه ها ارائه می گردد ولی از آن جا که بیشتر به صورت تئوری ارائه می شود و منبع فارسی عملی نیز برای آن وجود ندارد بر آن شدیم که این درس را ارائه دهیم.
دوره آموزش پردازش زبان های طبیعی NLP در پایتون Python با پلتفرم NLTK دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط احسان یزدانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پردازش زبان های طبیعی NLP در پایتون Python با پلتفرم NLTK را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

لادن

من خودم همیشه ترجیح میدم آموزشی رو نگاه کنم که کاربردی باشه و منو برسونه به هدفی که میخوام، مثلا این آموزش خوب بود اما مدرس خیلی مفهومی توضیح نمیداد. نیاز بود که ما مفاهیم رو هم کامل یاد بگیریم.

محمد رضا

آموزش خوبی نبود مطالب بسیار گذری و سطحی بیان شد

محمد

دوره بسیار خوبی بود، تسلط مدرس بسیار خوب، سرعت تدریس کمی بالا، بهتر است چند دوره پیشرفته با انجام پروژه عملی مثلاً در زمینه کاربردهای آکادمیک یا کاربردهای تحلیل احساسات به زبان فارسی ارائه شود.

مصطفی

سلام. بابت آموزش خیلی ممنون هستم. اجازه بدین چند تا نکته هم بیان کنم. بخش های مختلفی از اجزای مربوط به NLTK بیان شد و به خوبی هم توضیح داده شد. اما به نظر میرسید مدرس برای آموزش عجله داره و حداقل من به عنوان بیننده نتونستم این اجزای مختلف و پراکنده ای که به خوبی آموزش داده شدن رو کنار هم بذارم و بفهمم برای انجام یک پروژه واقعی هرکدوم از این اجزای مختلف چطور و چرا و کجا باید استفاده بشن. البته در انتها یه نمونه تقریبا کاربردی اما مختصر هم وجود داشت که مدرس در بیان اون هم عجله داشت و انگار حتی به پیشنهاد فرادرس خیلی سریع ضبط شده و در آموزش کنجونده شده بود. در هر صورت خیلی ممنون. کار جدیدی هست و جای کار هم بسیار دارد. ممنون فرادرس و مدرس محترم.

خلیل

بسیار عالی. هم محتوا و هم سبک ارائه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی