اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی وی اچ دی ال VHDL یا زبان توصیف سخت افزار در ISE
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی وی اچ دی ال VHDL یا زبان توصیف سخت افزار در ISE

990,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 990,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:19 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میکائیل بهمنی4.3
  • زمان:16 ساعت و 27 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس ابتدا مقدمه ای پیرامون طراحی سیستم های دیجیتال و انواع PLD ها از جمله FPGA و CPLD ارائه خواهیم نمود تا آشنایی لازم در این موضوعات کسب شود و سپس برنامه نویسی با VHDL به منظور طراحی، شبیه سازی، مدل سازی و پیاده سازی سیستم های دیجیتال و همچنین کار با بخش های مرتبط در نرم افزار Xilinx ISE و تا حدی ModelSim آموزش داده خواهد شد.
دوره آموزش برنامه نویسی وی اچ دی ال VHDL یا زبان توصیف سخت افزار در ISE دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میکائیل بهمنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 990,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی وی اچ دی ال VHDL یا زبان توصیف سخت افزار در ISE را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجید

بهتر بود عنوان هر فصل، عبارت دقیقتری انتخاب میشد، چون تعداد زیادی از فصول دارای سرفصل یکسان هستند. همچنین بهتر بود مدرس زمان کمتری به مباحث نسبتا کم ارتباط با عنوان دوره، اختصاص می‌دادند.

علی

تازه قصد آشنایی با این آموزش داشتم و خیلی استفاده کردم . همه اون چیزی بود که میخواستم.

بهمن

سلام.مدرس وقت زیادی را صرف مقایسه vhdlبا verilogکرد که از نظر من آنچنان ضرورتی نداشت.کلا مقدمش خیلی زیاد بود . ولی قطعا یکی از بهترین اموزشهای فرادرس بود.ممنون.

فرزانه

به نظرم عالیه واقعا. مطالب مفیده و گوش دادن به این مطالب باعث میشه زمانو از یاد ببری

محمدحسن دهقان

بسیار مفید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی