اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی آپاچی اسپارک برای پردازش کلان داده
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی آپاچی اسپارک برای پردازش کلان داده

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محسن موحد4.8
  • زمان:4 ساعت و 23 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همانطور که با زبان‌هایی مثل PHP, Python می‌توانید صفحات وب را به صورت دینامیک تولید کنید، با استفاده از Node.js نیز می‌توان صفحات Dynamic تولید کرد. از آنجایی که به طور معمول یک برنامه‌نویس‌ وب، در کنار زبان‌های Front-End زبان جاوااسکریپت را یاد می‌گیرد، یادگیری پلتفرم Node.js آسان خواهد بود. در این فرادرس قصد داریم Node.js را از مباحث مقدماتی آموزش دهیم و مسائل را با پروژه‌هایی که در حین آموزش انجام می‌دهیم، رفع کنیم.
دوره آموزش مقدماتی آپاچی اسپارک برای پردازش کلان داده دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محسن موحد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی آپاچی اسپارک برای پردازش کلان داده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

با سلام، دانشجوی ارشد نرم افزار هستم در کالیفرنیای آمریکا. آموزش های زیادی دیدم در رابطه با جاوااسکریپت و Node Js از وبسایتهای خارجی Udemy، و Linkedin. این آموزش بسیار نکات جدید و جالبی داشت که در هیچ جای دیگه ندیده بودم. ویدیوها بسیار کوتاه هستند و خستتون نمیکنه. نکات بسیار جابی مطرح شد. این آموزش بسیار نکات ناب و تازه ای داشت که در کوتاه ترین زمان به ساده ترین شکل ممکن توضیح داده شد. کدهای مورد نظر هم لطف کردند و در اختیار کاربران قرار دادند. بسیار بسیار لذت بردم و امیدوارم آموزش های بیشتری از ایشون در فرادرس ببینم.

منصور

آموزش بسیار عالی و کاملی بود از ابتدایی ترین مباحث توضیحات ارائه شده بود.

shahab

بسیار عالی و کامل

علی

مسلط و کاربردی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی