اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور پی اچ پی PHP – ساخت موتور جستجو برای وب سایت
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور پی اچ پی PHP – ساخت موتور جستجو برای وب سایت

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سعید ابراهیم پور4.2
  • زمان:2 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس به ساخت یک جستجوگر کاربردی برای وب سایت خواهم پرداخت. در ابتدا به وسیله HTML و CSS رابط کاربری جستجوگر را طراحی و در ادامه یک سری اطلاعات آزمایشی را برای جستجو کردن در MySQL ذخیره کرده و در نهایت توسط PHP مرحله به مرحله، موتور جستجوگر را کدنویسی خواهیم کرد. هدف از این فرادرس این است تا مخاطب با زیر و بم ساخت یک جستجوگر مناسب آشنا شود و بتواند از آن در نرم افزار یا وب سایت خود  استفاده کند و حتی در صورت نیاز آن را مطابق سلیقه و نیازش سفارشی کند. لازم به ذکر است این موتور بر پایه زبان PHP نوشته شده است، اما به راحتی می توانید با تبدیل کدها به زبان مورد نظر از آن در هر زبانی که دوست داشتید استفاده کنید.
دوره آموزش پروژه محور پی اچ پی PHP – ساخت موتور جستجو برای وب سایت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سعید ابراهیم پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور پی اچ پی PHP – ساخت موتور جستجو برای وب سایت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

عالی بود هیچ مشکلی نداشت.

حسین

خیلی عالیه؛ ممنون از تدریس

حسین

سلام نمیشه از mysql استفاده کرد باید از ما mysqli استفاده کرد و بعد خطا میده و پروژه کار نمیکنه

سینا

اون موقع یه پروژه ای داشتم، با این آموزش تونستم اونو تحویل بدم و نمره ی خوبی بگیرم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی