اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش Factory I/O برای پیاده سازی پروژه های اتوماسیون صنعتی با سیماتیک SIMATIC Manager
مسیر آموزشی

آموزش Factory I/O برای پیاده سازی پروژه های اتوماسیون صنعتی با سیماتیک SIMATIC Manager

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:پیام اشتیاقی5
  • زمان:4 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دستگاه ها و کنترلرهای فراوانی توسط شرکت های مختلف برای اتوماتیک کردن فرایندهای صنعتی ساخته شده اند که زیمنس آلمان یکی از شرکت های اصلی در تولید ادوات اتوماسیون صنعتی از جمله: پی ال سی، اینورتر و... به شمار می رود. با توجه به در دسترس نبودن یک محیط صنعتی واقعی، برای درک بهتر اتوماسیون صنعتی، نیاز به طراحی و پیاده سازی یک پروژه در یک محیط کاملا گرافیکی و سه بعدی است که نرم افزار قدرتمند Factory I/O برای این منظور طراحی شده و این محیط مجازی و سه بعدی را در اختیار کاربران قرار داده است. در این آموزش نرم افزار Factory I/O با استفاده از نرم افزار SIMATIC Manager که مربوط به پی ال سی های زیمنس (سری 300 و 400) است، آموزش داده می شود. این آموزش یک تصویر مناسب و قابل درک از یک محیط صنعتی در ذهن بیننده ایجاد می کند.
دوره آموزش Factory I/O برای پیاده سازی پروژه های اتوماسیون صنعتی با سیماتیک SIMATIC Manager دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پیام اشتیاقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Factory I/O برای پیاده سازی پروژه های اتوماسیون صنعتی با سیماتیک SIMATIC Manager را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی برق سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی برق در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سروش

برای شروع واقعا خوبه و قدم به قدم توضیح داده میشه، ولی صرفا جنبه آموزش داره برنامه های نوشته شده، زیادی ساده هستن. میشد به روش های دیگه برنامه هارو فشرده تر و بهینه تر نوشت .

احمد

آموزش مفیدی بود. البته نوع برنامه نویسی ها برای یک خط تولید میتونه متفاوت باشه. خوبه که مدرس برای یک خط تولید برنامه های دیگه ای هم که میشه نوشت رو اشاره ای بکنند. لطفا تکمیلی این آموزش رو منتشر بفرمایید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی