اطلاعات دوره
آموزش فریم ورک جنگو در پایتون – ساخت Web APIs با Django Rest
مسیر آموزشی

آموزش فریم ورک جنگو در پایتون – ساخت Web APIs با Django Rest

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:15 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجید ایرانپور4.8
  • زمان:4 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه با فراگیر شدن تنوع سیستم ها شامل: موبایل ها، برنامه های تحت وب و اینترنت اشیا برای استفاده از سرویس ها موجب شده تا استفاده از مفهوم Web API ها به طور گسترده تر مورد توجه قرار گیرد. API مخفف کلمه Application Programming Interface بوده و سیستم های مختلف از طریق پروتکل HTTP اجازه ارتباط با آن را خواهند داشت. یکی از راه های پیاده سازی این مفهوم، استفاده از فریم ورک Django REST Framework است. این فریم ورک به صورت Open Source با زبان پایتون (Python) توسعه داده شده و به خاطر ویژگی های بارز آن بنا شد تا در این فرادرس به آموزش مفاهیم این فریم ورک قدرتمند بپردازیم.
دوره آموزش فریم ورک جنگو در پایتون – ساخت Web APIs با Django Rest دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجید ایرانپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فریم ورک جنگو در پایتون – ساخت Web APIs با Django Rest را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کامران

بسیار بیسیک بود به نظرم عالیه این آموزش تشکر. برای کسی که میخواد از 0 شروع کنه خیلی خوبه.

شهرام

خوب بود، به خاطر تجربه کاری که در این زمینه داشتم و میدونستم مدرس گفته رفتم دنبالش در کل راضی هستم.

رضا

جامع و کامل توضیح داده شده و کاملا کاربردی. ممنونم از مدرس.

لیلا

واقعا عالی بود. دست مریزاد

علیرضا

من تا حالا خیلی از آموزش های فرادرس را تهیه کرده ام، اما با اختلاف این یکی از بهترین آموزش ها با استاندارد خیلی بالایی است. مدرس این آموزش خیلی مسلط در سطح خیلی بالایی کدها را همزمان با آموزش می نوشتند و از هیچ اسلایدی برای تدریس استفاده نمی کردند. من به شخصه تجربه کار با جنگو را نداشتم ولی با Ruby on Rails و API قبلا کار کرده بودم. تک تک دقایق این آموزش برای من مفید بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی