اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با قطعات مورد استفاده در اینترنت اشیا (IoT) (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با قطعات مورد استفاده در اینترنت اشیا (IoT) (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجتبی شادریان3.9
  • زمان:42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اینترنت اشیا (Internet of things) که به اختصار IoT نیز نامیده می شود، یکی از فناوری های جدید در دنیای ارتباطات به شمار می رود که روز به روز گسترش یافته و محبوبیت بیشتری کسب می کند. اینترنت اشیا دانش مدرنی است که در آن برای هر شی، اعم از: انسان، اشیا و… قابلیت ارسال و دریافت داده از طریق خطوط ارتباطی مختلف مانند: شبکه های محلی بیسیم، اینترنت و یا اینترانت فراهم می گردد. ما در این آموزش قصد داریم تا آشنایی با قطعات مورد استفاده در پروژه اینترنت اشیا (IoT) را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش آشنایی با قطعات مورد استفاده در اینترنت اشیا (IoT) (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی شادریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با قطعات مورد استفاده در اینترنت اشیا (IoT) (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی