اطلاعات دوره
آموزش توابع و ماژول ها در پایتون (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش توابع و ماژول ها در پایتون (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

پایتون (Python)، یک زبان قدرتمند، سطح بالا و بسیار محبوب برنامه نویسی است. این زبان در سال ۲۰۱۹ همواره در بین سه زبان محبوب برنامه نویسی قرار دارد. این زبان قدرتمند برنامه نویسی در زمینه های مختلفی چون: توسعه وب، توسعه نرم افزار، ریاضیات، System Scripting و… مورد استفاده قرار می گیرد.پایتون را می توان روی یک سرور برای ساختن Web Applications و ساختن Workflow در نرم افزار استفاده کرد و به سیستم های پایگاه داده متصل شده و فایل ها را بخواند و بنویسد، همچنین می تواند داده های کلان (Big Data) را مدیریت کرده و عملیات پیچیده ریاضیاتی انجام دهد، این قابلیت ها است که باعث شده پایتون به یک زبان بسیار محبوب تبدیل شود.
دوره آموزش توابع و ماژول ها در پایتون (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پژمان اقبالی شمس آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش توابع و ماژول ها در پایتون (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اکبر

با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر ویژه بابت سایت پربارتون لازم به ذکر است بنده با کمک آموزش های مقدماتی شما توانستم مقدمات این نرم افزار را بدون نیاز به استادان راهنمایی که هیچگونه کمکی نمی کنند تا حد زیادی پیش ببرم. از این بابت از شما بسیار سپاسگذارم. درخواستی که دارم ، در صورت امکان در زمینه برنامه نویسی فرترن به صورت پیشرفته نیز درسهایی طراحی و ارائه گردد. در صورت امکان در آموزش های نیز تغییراتی ایجاد کنید تهیه همه آموزش ها برای همه میسر نیست پس لطفا محصولات خود را در بخش های کمتری ارائه کنید بجای سه سطح در اینجا و چندین اموزش دیگر در رابطه با بخش های مختلف نرم افزار بهتر است که مثلا در همین آموزش تعداد قسمت ها و یا زمان هر قسمت آموزشی افزایش یابد ولی مطالب بیشتری پوشش داده شود فقط مقدماتی نه تا سطح متوسط همچنین وجود فایل های ضمیمه ای که تمرینات و مثال بیشتری درباره آموزش مبحث آن قسمت است نیز میتواند خیلی مفید باشد و در صورت نیاز توضیح برای هر یک از برنامه ها یا تمرین ها به

ایمن

سلام. خسته نباشید. زمانی که چند وقت پیش از این مجموعه برای شروع یادگیریپایتون استفاده کردم به هیچ وجه فکر نمیکردم که این مسیر رو ادامه بدم. در این ویدئو ها سرعت آموزش بسیار مناسب برای شروع یادگیری پایتون هست. از لحاظ معرفی توابع پرکاربرد هم بسیار عالی عمل شده. علاوه بر این مثال ها از لحاظ کیفیت و کمیت از نظر من مناسب کاملا مناسب هستند. چرا که به نظر من افزایش تعداد مثال ها، برای دانشجو این تفکر را به وجود می آورد که تسلط کافی روی مبحث پیدا شده و شوق به سمت تمرین بیشتر از بین میرود.(معتقدم بخشی از آموزش باید برای دانشجو به صورت یک چالش علمی باقی بماند.) شیوه تدریس به گونه ایست که برای دانشجو اشتیاق دیدن هر چه سریعتر بقیه ویدیو ها به وجود می آید.( البته برنامه نویسی مخصوصا در پایتون همیشه اعتیاد آوره.) جناب آقای استاد تسلط کامل بر مباحث دارند و بسیار شیوا مسائل را بیان میکنند. خیلی ممنون از تیم فرادرس و آقای استاد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی