اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور اینترنت اشیا IoT یا Internet of Things – کنترل لوازم منزل
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور اینترنت اشیا IoT یا Internet of Things – کنترل لوازم منزل

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:20 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجتبی شادریان3.9
  • زمان:10 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ما در این فرادرس که به صورت پروژه محور و کاربردی خواهد بود، نحوه کنترل لوازم منزل را با استفاده از دو درگاه ارتباطی شبکه های وایرلس و پیامک آموزش می دهیم. این فرادرس به گونه ای است که برای هر فردی با کمترین دانش نسبت به برنامه نویسی و اینترنت اشیا قابل فهم و انجام باشد و پس از اتمام آموزش، دانشجویان قادر خواهند بود لوازم مورد نظر خود را از طریق شبکه به صورت وایرلس و از طریق پیام کوتاه کنترل کنند و محیط پیرامون خود را مانیتور کنند. لازم به توضیح است در این آموزش از برد آردوینو، ماژول ESP8266 و ماژول های سری SIM استفاده خواهیم کرد و نحوه پیکربندی و راه اندازی این ماژول ها را توضیح خواهیم داد.
دوره آموزش پروژه محور اینترنت اشیا IoT یا Internet of Things – کنترل لوازم منزل دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی شادریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور اینترنت اشیا IoT یا Internet of Things – کنترل لوازم منزل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سعید

من تو یه شرکت الکترونیکی کار می کردم، میخواستم در واقع برد رو یاد بگیرم اما خب دیگه نخواستم ولی اون دید کلی رو به من داد.

فریده

من همیشه از فرادرس راضی بودم. یعنی در حد کار و تحصیلی که تهیه کردم تونسته کارمو راه بندازه.

محمد

تشکر از زحمات . عالی بود

جمشید

خیلی مفید بود فقط به نظرم لازمه یه کم آموزش هاتون به روز بشه.

محمدرضا حقیقی

سلام ببخشید چرا وقتی من به ماژول وصل میشوم میگه ممکنه اینترنت در دسترس نباشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی