اطلاعات دوره
آموزش مسائل کاربردی مهندسی صنایع و تحقیق در عملیات
مسیر آموزشی

آموزش مسائل کاربردی مهندسی صنایع و تحقیق در عملیات

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مجموعه فرادرس های مهندسی صنایع و تحقیق در عملیات عنوان مجموعه ای از فیلم های آموزشی است. در مجموع شامل ۳۱ ساعت برنامه آموزشی تخصصی در زمینه مهندسی صنایع، تحقیق در عملیات و بهینه سازی مفید و کاربردهای آن ها می ‌‌‌شود. این بسته آموزشی ۸ بخش دارد در هریک از بخش ها، به حل مساله ای کاربردی و مهم پرداخته شده است. توضیح کامل مباحث به صورت گام به گام و عملی با استفاده از مدرسین متخصص در این زمینه از نقاط قوت این آموزش به شمار می رود.
دوره آموزش مسائل کاربردی مهندسی صنایع و تحقیق در عملیات دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مسائل کاربردی مهندسی صنایع و تحقیق در عملیات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی صنایع سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی صنایع در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهرا

من رضایت داشتم و روال تدریس مورد پسندم بود.

موسوی

واقعا مدرس خوبی هستند ایشون. خیلی بار علمی زیادی دارند.

میلاد

سلام. دوره خوبیه از نظر من

فهیمه

با عرض سلام و خدا قوت به تیم حرفه ای فرادرس و تشکر ویژه بابت سایت مفیدتون میخواستم بگم که من با کمک آموزش های تحقیق در عملیات 1 و 2 شما تونستم کلا بفهمم تحقیق در عملیات چی هست !! چون هیچ کدوم از استادامون خوب درس نمسدن واقعا من کلا از بیس مشکل داشتم نمیدونستم از کجا شرو کنم حتی هر چیم کتابای دکتر حمدی طه و بازارا و چه و چه و چه ! رو میخوندم بازم نمی دونستم جریان چیه :) تا اینکه سرچ کردم ویدئو تحقیق در عملیات و فرادرس رو دیدم اموزشا رو نگاه که می کردم فهمیدم چقد اسون میتونه باشه درسی که انقد باهاش کلنجار میرفتم و حتی میخواستم کلا بیخیالش شم. الان دیگه راحت مدلای تحقیق در عملیات رو از صفر تا صد می تونم براتون تحلیل کنم :) واقعا برام خیلی سخت بود وقتی مدلای مقالات رو میخوندم و متوجه نمی شدم حالا دیگه به کمک فرادرس میتونم هر چیزی رو یاد بگیرم واقعا دمتون گرم . ممنون از استادایی که اینجا درس میدن. سپاس فراوان.

میکائیل رستمی الخورشید

سلام و خسته نباشید. من این آموزش را برای به روز کردن اطلاعات شخصی ام تهیه کردم ولی قبل از این هم از سایر فیلم های آموزشی تان استفاده کرده ام و از همگی راضی بودم. ممنونم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی