اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مرور سریع سیمولینک مقدماتی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مرور سریع سیمولینک مقدماتی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سعید عربعامری4.1
  • زمان:57 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه سیستم های قدرت به عنوان بزرگ ترین سازه ساخته شده توسط بشر مطرح اند. این ادوات غول پیکر و در عین حال پیچیده را به هیچ عنوان نمی توان در آزمایشگاه ساخت یا حتی از آن ها نمونه برداری کرد. پس راه حل عملی برای آنکه قبل از اقدامات عملی به کاستی های تئوریک خود پی ببریم چیست؟ تنها راه باقی مانده برای یک متخصص شبیه سازی خواهد بود. به همین منظور یکی از بی نظیرترین مجموعه های شبیه سازی سمیولینک سیستم های قدرت در این آموزش تقدیم مخاطبین فرادرس می شود.
دوره آموزش مرور سریع سیمولینک مقدماتی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 57 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سعید عربعامری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مرور سریع سیمولینک مقدماتی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سیدعبدالودود

سلام به تمام دوستان مشغول در فرادرس که در تلاش برای گسترش امکان یادگیری بهتر مخصوصا برای ما دانشجویان مناطق کم امکانات هستن. من دانشجوی رشته برق گرایش الکترونیک هستم و مدتی میشه با متلب و سیمیولینک آشنا شدم. ابتدا دیدگاه درستی در مورد سیمیولینک نداشتم و فکر میکردم نرم افزارهای پی اسپایس و ... برای رشته من کافی باشن ولی با مشاهده این فیلم نظرم کاملا عوض شدم و برنامه ام رو کاملا تغیر دادم و تصمیم گرفتم به زودی آموزش سیمیولینک رو شروع کنم. نرم افزار سیمیولینک کتابخانه های متعددی داره و تسلط روی اونها باعث میشه آدم بتونه هر چیز علمی ( از ریاضی گرفته تا صنعت و ..) رو شبیه سازی کنه. نحوه استفاده از کتابخانه ها هم خیلی مهمه که در این فیلم آقای مهندس عربعامری به خوبی تونستن تمام چیزهایی که در یک شبیه سازی اصولی در محیط سیمیولینک لازمه رو شرح بدن و اشتباهاتی که زیاد برای دانشجوهای تازه کار پیش میاد رو شرح دادن. در کل این فیلم میتونه علاوه بر معرفی کامل نرم افزار سیمیولینک یک آموزش خلاصه هم باشه

علیرضا تقی زاده

این آموزش در استفاده از سیمولینک به من کمک کرد.

سمیرا

با عرض سلام بسیار مفید و کاربردی بود. من یک پروژه ی الکترونیک صنعتی داشتم و با استفاده از این فرادرس و فرادرس استفاده از توابع متلب برای سیمولینک به خوبی آن را انجام دادم. با تشکر از همه ی اعضای مجموعه ی فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی