اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی ریزشبکه ها در سیمولینک متلب
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی ریزشبکه ها در سیمولینک متلب

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد امین رستمی5
  • زمان:3 ساعت و 14 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با گسترش روزافزون استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر که منجر به ایجاد شبکه‌های برق هوشمند در ابعاد مختلف شده است، نیاز به یادگیری نحوه شبیه‌سازی این به اصطلاح ریزشبکه‌ها، بیش از پیش در بین مهندسین و دانشجوهای مهندسی برق احساس می‌شود. به همین دلیل، سعی ما در این آموزش بر آن بوده که مباحث مرتبط با یکی از روش‌های مرسوم شبیه‌سازی ریزشبکه‌های متشکل از چند منبع تولید انرژی را در نرم‌افزار پرکاربرد سیمولینک ارائه دهیم.
دوره آموزش شبیه سازی ریزشبکه ها در سیمولینک متلب دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد امین رستمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی ریزشبکه ها در سیمولینک متلب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌‎های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌‎های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مرتضی

با سلام، مدل‌سازی رفتار ریزشبکه و شبیه‌سازی آن از منظر مهندسی کنترل (و نه مهندس قدرت) در محیط سیمولینک برایم جالب توجه بود. تسلط مدرس به پیاده‌سازی بلوک‌های کنترلی و رفع خطاهای مدل مشهود بود؛ ضمن اینکه همه نکات را خلاصه و مفید ارائه کردند و این برای من که مشغله زیادی داشته و فرصت مشاهده چندین ساعت آموزش را ندارم، بسیار مهم بود. متشکرم

محمدرضا

سلام واقعا مجموعه عالی و کاربردی بود و دید خوبی در خصوص ریزشبکه و دروپ کنترل به دانشجوها میده، امیدوارم از این نوع تدریس ها مجدد توسط آقای رستمی عزیزانجام بشه تا ما نیز استفاده کنیم .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی