اطلاعات دوره
آموزش گراف کاوی و تحلیل شبکه ها در پایتون با NetworkX
مسیر آموزشی

آموزش گراف کاوی و تحلیل شبکه ها در پایتون با NetworkX

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

به کمک پکیج NetworkX می توان شبکه ها را ایجاد و دست کاری کرد. گره های یک گراف در این پکیج می توانند متن، تصاویر و یا موارد دیگر باشند. همچنین یال ها (لبه ها) می توانند وزن یا سری زمانی را نگه داری کنند. در این پکیج، بسیاری از الگوریتم های مربوط به گراف موجود است. به کمک این پکیج می توان کارهای مختلفی از جمله تعیین کوتاه ترین مسیر بین دو گره یا محاسبه فاصله یک گره از سایر گره های دیگر را انجام داد. به کمک معیارهای مرکزیت (Centrality Measures) مانند رتبه و بینابینی، می توان تاثیرگذارترین گره های موجود در شبکه را پیدا کرد. پایه معیار مرکزیت رتبه، این است که گره های مهم تر اتصالات بیشتری دارند. معیار مرکزیت بینابینی، تعداد دفعاتی که یک گره خاص به کوتاه ترین مسیر انتخابی بین دو گره دیگر می رسد، را تعیین می کند. هدف از این آموزش، آنالیز سریع شبکه ها است.
دوره آموزش گراف کاوی و تحلیل شبکه ها در پایتون با NetworkX دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گراف کاوی و تحلیل شبکه ها در پایتون با NetworkX را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سودابه

خیلی خوب بود. مختصر و مفید

احمد

ضمن عرض سلام و خدا قوت مطالب بسیار خوب و کاربردی و با بیانی شیوا ارائه گردیده بود. از استاد محترم تشکر میکنم

محمد

عالیه دستوراتی که داده بسیار عالی و کاربردی بودند. تسلط شونم عالی بود.

شروین

سلام وقت بخیر، ضمن تشکر از تیم آموزشی فرادرس، خواستم عرض کنم که تدریس جناب آقای شیرافکن خیلی عالی بود. موفق و پیروز باشید.

مسعود

با سلام خدمت مدرس محترم. در تدریس همین پکیج networkx و در قسمت بدست آوردن درخت پوشای کمینه لطفا دستورات مربوط به ترسیم درخت پوشای کمینه به صورت گراف را توضیح دهید. همچنین پارامترهایی مربوط به این درخت از جمله kappa, hierarchy , leaf را توضیح و نحوه محاسبه آنها را بفرمائید. باتشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی