اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور پایتون – پیاده سازی بینایی ماشین با کتابخانه MediaPipe
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور پایتون – پیاده سازی بینایی ماشین با کتابخانه MediaPipe

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:یونس شکوهی5
  • زمان:4 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش به معرفی برخی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های این کتابخانه می‌پردازیم و سپس پروژه‌هایی کاربردی به منظور انتقال بهتر مفاهیم ارائه خواهند شد. در این فرادرس، به تعریف و پیاده‌سازی پروژه‌های جذاب و کاربردی بینایی ماشین با کتابخانه MediaPipe خواهیم پرداخت. کتابخانه MediaPipe به دلیل قابلیت پیاده‌سازی بر روی پلت‌فرم‌های مختلف با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف و همچنین ویژگی مهم قابلیت اجرا بر روی CPU توانسته است جایگاه خود را در میان محققان بینایی ماشین پیدا کند. رویکرد این آموزش پروژه‌محور بوده و از ورود به تئوری‌های پرتکلف و گاها بی‌تاثیر در فرایند آموزش اجتناب شده است و سپس سعی بر این بوده تا با پیاده‌سازی گام به گام و تقسیم هر برنامه به بخش‌های کوچکتر، فهم و انتقال مطلب به مخاطبان آسان‌تر باشد.
دوره آموزش پروژه محور پایتون – پیاده سازی بینایی ماشین با کتابخانه MediaPipe دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط یونس شکوهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور پایتون – پیاده سازی بینایی ماشین با کتابخانه MediaPipe را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

بسیار آموزش خوبی بود از لحاظ کاربردی بودن و حل مثال های زیاد.

سعید

بسیار مفید و کاربردی...متشکر

Eli

آموزش بسیار جامع و مفیدی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی