اطلاعات دوره
آموزش الگوریتم گروه میگوها و پیاده سازی در متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش الگوریتم گروه میگوها و پیاده سازی در متلب MATLAB

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

الگوریتم گروه میگوها (krill herd algorithm) که به اختصار KHA نامیده می شود، براساس رفتار توده وار میگوها در پاسخ به بیولوژی و زیست محیطی خاص برای اولین بار در سال 2012 ارائه گردیده است. روش های بهینه سازی متعددی تاکنون ارائه گردیده است اما بسیاری از آن ها در مواجهه با توابع بهینه سازی چالشی مانند تابع اکلی (Ackley Function) در بهینه های محلی متوقف می شوند، در حالی که الگوریتم گروه میگوها به سادگی از بهینه های محلی اجتناب نموده و به بهینه سراسری همگرا می گردد. در این آموزش، ضمن آموزش گام به گام الگوریتم گروه میگوها (KHA)، تابع هدف اکلی نیز معرفی می گردد و در پایان نحوه کدنویسی آن ها در نرم افزار MATLAB توضیح داده شده و نتایج آن بررسی می شود.
دوره آموزش الگوریتم گروه میگوها و پیاده سازی در متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر بهداد آرندیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الگوریتم گروه میگوها و پیاده سازی در متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسن

کلا الگوریتم ها و آموزش های برنامه نویسی فرادرس رو می پسندم. آموزشایی هم که دکتر کلامی تدریس میکنند فوق العاده ست چون ایشون بسیار مسلط هستند. در کل مثال های خوبی ارائه میشه و آموزش ها چارچوب خوبی دارند.

امید

برای پروژه گرفتم خوب بود، هم مطالب هم کدا واقعا خوب بودند دستشون درد نکنه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی