اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش واحد PWM و ADC در آردوینو (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش واحد PWM و ADC در آردوینو (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه استفاده از بردهایی با اندازه کوچک و قابلیت های فراوان، روز به روز در حال گسترش است که یکی از دلایل آن، سادگی ارتباط این برد با انواع ماژول ها و سنسورهای مختلف است. همچنین به دلیل قیمت ناچیز بردهای مذکور، علاقه مندان بسیار زیادی پیدا کرده است. یکی از معروف ترین و محبوب ترین این بردها، بردهای آردوینو نام دارند و بیشترین کاربرد بردهای مذکور، در صنعت روباتیک، هوشمندسازی، اتوماسیون، اینترنت اشیا و طرح های پژوهشی و تحقیقی است. ما در این آموزش قصد داریم تا واحدهای داخلی برد آردوینو را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش واحد PWM و ADC در آردوینو (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی شادریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش واحد PWM و ADC در آردوینو (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

morteza

سلام بسیار عالی

شاااااا

سلام دوست عزیز خیلی ممنون بابت آموزش های عالیتون. من تمامی مطالب مربوط به آردوینو رو خریداری کردم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی