اطلاعات دوره
آموزش حافظه EEPROM در آردوینو (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش حافظه EEPROM در آردوینو (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجتبی شادریان3.9
  • زمان:46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه استفاده از بردهایی با اندازه کوچک و قابلیت های فراوان، روز به روز در حال گسترش می باشد که یکی از دلایل آن، سادگی ارتباط این برد با انواع ماژول ها و سنسورهای مختلف می باشد، همچنین به دلیل قیمت ناچیز بردهای مذکور، علاقه مندان بسیار زیادی پیدا کرده است. یکی از معروف ترین و محبوب ترین این بردها، بردهای آردوینو می باشند و بیشترین کاربرد بردهای مذکور، در صنعت روباتیک، هوشمند سازی، اتوماسیون، اینترنت اشیا و طرح های پژوهشی و تحقیقی است.
دوره آموزش حافظه EEPROM در آردوینو (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی شادریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حافظه EEPROM در آردوینو (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته روان‌شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته روان‌شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر

با سلام واقعا عالی بود . دستتون درد نکنه. خیلی خیلی خیلی مفید و آموزنده بود

جمیل

سلام خیلی ممنون از مهندس شادریان خیلی مفید بود. ضمنا من یک آموزش دیگه آردوینو هم تهیه کردم که برای مهندس زندی بود و اونم عالی بود. خوبیش این بود که شبیه سازی برنامه آردوینو را در پروتئوس انجام می داد و باعث می شد بدون صرف هزینه برنامه نویسی آردوینو را یاد گرفت.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی