اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور پایتون – کار با Tkinter و SQLite3 در Python
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور پایتون – کار با Tkinter و SQLite3 در Python

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر3.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی دژبرد4.2
  • زمان:3 ساعت و 48 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

زبان برنامه‌نویسی پایتون (Python)، از جمله بهترین، کامل‌ترین و پرکاربردترین زبان‌های برنامه‌نویسی موجود است که در سالیان اخیر بسیار محبوب و پر استفاده شده است. هدف از این فرادرس، یادگیری برنامه‌نویسی گرافیکی پایتون و استفاده از پایگاه داده سبک SQLite3 در برنامه است. به جرات می‌توان گفت استفاده از پایگاه‌ داده در هر برنامه لازم و ضروری است. در این آموزش ابتدا شما را با ماژول Tkinter آشنا می‌کنیم، این ماژول نیاز به نصب جداگانه ندارد و جزو کتابخانه استاندارد پایتون است. سپس به سراغ پایگاه‌ داده SQLite3 در پایتون می‌رویم و در آخر نیز چند برنامه GUI ساده به همراه پایگاه‌ داده را ایجاد می‌کنیم.
دوره آموزش پروژه محور پایتون – کار با Tkinter و SQLite3 در Python دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی دژبرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور پایتون – کار با Tkinter و SQLite3 در Python را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمدرضا

خیلی خوب بود. اول هر کدوم از قسمت ها به صورت جزئی گفته میشه بعد در فصل های بعدی کاملا داخل پروژه پیاده سازی میشه. خیلی خوب به جزئیات دقت شده توی این آموزش.

سید زهرا

اکی بود یه کوچولو نیازمند این بود که خودمون مطالعه کنیم در حین آموزش و این که پیش زمینه کمی میخواست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی